¨

Destinační agentura Brdy mění logo

Se začátkem srpna si návštěvníci webových stránek Destinační agentury Brdy i jejího profilu na Facebooku mohli všimnout grafické změny jejího loga. Podlouhlý tvar střídá kruh a hlavní motiv v podobě postavičky brdského ducha Fabiána z pera výtvarníka, spisovatele a brdské legendy pana Jana Čáky nahradila trojice kopců, kterou původní grafika upozaďovala.

„Důvodem výměny loga jsou finanční nároky držitele autorských práv k postavě Fabiána pana Čáky neslučitelné s našimi možnostmi,“ komentuje změnu MVDr. Luboš Gardoň, manažer Destinační agentury Brdy.
Nové logo tak otevírá cestu k fantazii všech návštěvníků a milovníků nejvyššího středočeského pohoří. Každý totiž může v trojici vrcholů vidět právě ty své zamilované. Zatímco někdo rád vzpomíná na krásné a téměř panoramatické výhledy z Houpáku a Toku, jimž sekunduje pohled z Kazatelny na Třemošné, orámovaný poutním areálem Svatá Hora, jinému imponuje mýtická hora Třemšín s kamennými moři Nad Maráskem nebo tajemným tvrzištěm na Kobylí hlavě. A nové logo může ukrývat všechna tato i mnohá další místa.

Mohlo by se Vám také líbit...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *